

Τον Οκτώβριο του 2022, όσο ακόμη η παρουσία της πανδημίας του covid ήταν αισθητή, μια φοιτήτρια του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες διατύπωσε προφορικά στη γραμματεία του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής όπου σπουδάζει, ένα αίτημα για υποστήριξή της κυρίως στην επικοινωνία με τους συμφοιτητές και τις συμφοιτήτριές της και την κοινωνικοποίησή της. Το ίδιο χρονικό διάστημα ένας φοιτητής με τύφλωση είχε ζητήσει βοήθεια προκειμένου κάποιος συμφοιτητής του να τον κατευθύνει για να βρει την αίθουσα όπου γίνονταν τα μαθήματα. Η γραμματεία μετέφερε τα αιτήματα στην Πρόεδρο του Τμήματος η οποία έθεσε το ζήτημα στην Επιτροπή Σπουδών και τις συμβούλους για τα άτομα με εκπαιδευτικές ανάγκες και κάπως έτσι ξεκίνησε η προσπάθεια για τη δημιουργία της Φοιτητικής Ομάδας Βοήθειας ΑΜΕΑ της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ. Η ομάδα συγκροτήθηκε τον Μάιο του 2023 και λειτούργησε από το ακαδημαϊκό έτος 2023 – 2024 ενώ σήμερα βρίσκεται ανάμεσα στα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας που βραβεύονται με […]
* This article was originally published here