«Κλειδωμένη» θεωρείται, για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις στην Κομμισσιόν, η απόφαση για το ποιο χαρτοφυλάκιο θα αναλάβει η χώρα μας στην νέα σύνθεση της ΕΕ.
Όχι, ο περίφημος «Τζίτζι» δεν θα αναλάβει το νεοσυσταθέν χαρτοφυλάκιο της διεύρυνσης, με τα Δυτικά Βαλκάνια να πρωταγωνιστούν, ούτε αυτό που θα ασχολείται με μεσογειακά ζητήματα.
Οι πράκτορές μου εις τας Ευρώπας με πληροφορούν ότι έχει οριστικοποιηθεί η ανάθεση στην Ελλάδα του χαρτοφυλακίου Μεταφορών. Το περίεργο μυαλό μου παίρνει και περίεργες στροφές.
Γνωρίζοντας ότι η κυρία Ελίζα Βόζεμπεργκ εξελέγη πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο και ότι ο νέος Επίτροπος θα διαχειρίζεται τον τομέα Μεταφορών, αντιλαμβάνομαι ότι δεν θα ηχήσουν εύκολα νέα ευρωπαικά «καμπανάκια» για τον τομέα των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα.
Κοινώς, δύσκολα θα δούμε ξανά στις Βρυξέλλες πορείες για το έγκλημα στα Τέμπη ή καταδικαστικά ψηφίσματα της χώρας, ανάμεσα σε άλλα και για τις ολιγωρίες που υπήρξαν για να φθάσουμε στην σιδηροδρομική τραγωδία.
Νομίζω ότι πρόκειται για μία εξέλιξη που, εάν επαληθευθεί, θα λειτουργήσει ως βούτυρο στο ψωμί της Κυβέρνησης, η οποία επιθυμεί διακαώς η υπόθεση «Τέμπη» να αρχειοθετηθεί στην βάση του μοντέλου αρχειοθέτησης της υπόθεσης «υποκλοπές». Ελπίζω να διαψευσθώ αυτήν την φορά…
Κυρία επί των Τιμών – Εστία της Κυριακής