Νόρα Ράλλη
Κάτσε να το καταλάβω, γιατί σαν πολύ να με μπέρδεψαν άντρες πολλοί... Η Ν.Δ. δεν θέλει να μπορούν ομόφυλα ζευγάρια να φέρουν ένα παιδί στον κόσμο ή να υιοθετήσουν. Ούτε να μπορούν να παντρευτούν με πολιτικό γάμο θέλει στ’ αλήθεια, ν’ αποκτήσουν δηλαδή το δικαίωμα που έχει κάθε ετερόφυλο ζευγάρι.
Το νομοσχέδιο που «συζητιέται» (ήμουνα νια και γέρασα, κι εγώ και η μήτρα μου μαζί!) αν... περάσει, αν δηλαδή η ελληνική Βουλή, η οποία ψηφίστηκε με δημοκρατικές διαδικασίες, εν έτει 2024 αποφασίσει πως μπορούν όλοι οι πολίτες αυτού του ρημαδοκράτους να έχουν τα ίδια δικαιώματα, αυτό θα σημαίνει πως μπορούν να προχωρήσουν και τα ομόφυλα ζευγάρια στο να κάνουν αυτό που ονομάζουμε «οικογένεια» (μεγάλη η χάρη της!). Διαφορετικά, θα πρέπει να το απαγορεύει ρητά. Να λέει δηλαδή ότι αν είστε γκέι και θέλετε να παντρευτείτε, ok, αλλά παιδί δεν!
Μάλιστα. Αυτό το κατάλαβα. Από μόνη μου, καθώς δεν το λέει κανείς, αλλά τα κατάφερα και το κατάλαβα παρά τη γερασμένη μου μήτρα. Αρα, και πάλι πολίτες - μη πολίτες όσοι δεν είναι άντρας - γυναίκα. Μάλιστα.
Τι συνιστά «άντρα» και τι «γυναίκα» έχει νόημα να το απαντήσουμε ή μπα; Ας πούμε, σαν λέει ο Κουτσούμπας (ο γραμματέας του ΚΚΕ είναι αυτός, που θεωρεί πως εκπροσωπεί τη μόνη γνήσια Αριστερά, όπου ο λαός θα σώσει τον λαό...), σαν λέει λοιπόν ο κύριος αυτός πως «ο γάμος ομόφυλων σημαίνει από χέρι κατάργηση της πατρότητας - μητρότητας», τι ακριβώς εννοεί άραγες; Μία γυναίκα που αγαπάει μία άλλη γυναίκα ερωτικά, και γίνει μάνα, δεν θα είναι μάνα δηλαδή; Η μητρότητά της έχει καταργηθεί από χέρι; Ενας άντρας που αγαπάει άλλο άντρα, καταργημένη η πατρότητα και αυτουνού; Από χέρι;
Από ποιανού το χέρι;... Του γραμματέα; Του Μαρξ; Ενός αόρατου θεού του Κομμουνισμού; Μήπως του θεού που τον λέμε Ιησού, Χριστό και στην πιάτσα είναι γνωστός και ως «ο Ναζωραίος»; Μήπως από το χέρι ενός θειου της μάνας μου, που της έλεγε πως αν πιάσει δουλειά δεν θα είναι ικανή να μεγαλώσει τα παιδιά της;
Ηξερε αυτόν τον θείο ο Κουτσούμπας; Γιατί όχι, να μου πεις... Είχε διασυνδέσεις σε όλα τα κόμματα αυτός ο θείος, ακόμα ζει και σαπίζει σε βαθιά γεράματα, με τα δικά του παιδιά να μην ξέρουν πού έχει αφήσει τα τόσα σπίτια και να περιμένουν (πώς και πώς περιμένουν) να τον μαζέψουν τεζαρισμένο απ’ το νεκροκρέβατο, μπας και δούνε τι θα γίνει το χάλι τους, που και αυτά έχουν βρομογεράσει περιμένοντας τον γέρο να ανασκελιάσει, αλλά αυτός τίποτα. Εκεί. Γαντζωμένος στη ζωή και στα σπίτια του.
Κύριε Δημήτρη μου, να σας ρωτήσω κάτι; Εγώ που δεν θέλω να μείνω έγκυος ούτε με μαραμένο κρίνο, αλλά είμαι ετεροφυλόφιλη, μπορώ να χρησιμοποιώ τον όρο «μητρότητα»; Το ’χω λέτε; Ο κυριούλης που σκότωσε τη νέα γυναίκα του κι άφησε δίπλα το μωρό τους, ένας πολύ ωραίος και πολύ πιλότος όπως τον παρουσίαζαν τα κανάλια, αυτός μπορεί «από χέρι» να χρησιμοποιεί τον όρο «πατρότητα»;
Ας πούμε, μια γυναίκα που έχει κάνει αφαίρεση μήτρας, τη λέξη «μητρότητα» μπορεί να τη χρησιμοποιεί; Μία γυναίκα λεσβία που έχει κάνει αφαίρεση μήτρας, μπορεί; Η όποια γυναίκα, δικαίωμα στο σώμα της έχει; Ας πούμε να γίνει πουτάνα ή παρένθετη μητέρα, μπορεί να το επιλέξει; Είναι, ας πούμε, δικαίωμά της ή κάνει κατάχρηση του κορμιού της και θα πέσει φωτιά «από χέρι» να την κάψει;
Η Ωραία Ελένη, ας πούμε, σαν επέλεξε τον Πάρη, επειδή της άρεσαν τα λόγια του βρε αδερφέ, ήταν τι ακριβώς; Η έμφυλη ταυτότητά της εξηγήθηκε από το ευσυγκίνητο της ψυχής της και το πόσο επιρρεπής ήταν στα λόγια του μικρού ηλίθιου; Ας πούμε, αποκλείεται εκεί στην Τροία που πήγε να ερωτεύτηκε την Κασσάνδρα; Με τον Πάρη παιδί ήταν εντάξει να κάνει, αλλά με την Κασσάνδρα όχι; «Από χέρι» όχι;
Πολλά χέρια μαζεύτηκαν σε πολλά ξένα σώματα. Πολλά και αυθάδη.
Με ποιο ακριβώς δικαίωμα τ’ απλώνετε κύριοι;... Καταΐ – ακούτε; Καταΐ κι αλάργα!...
efsyn.gr