Prior Phone problems: Είναι η κατηγορία στην οποία το παλαιό τηλέφωνο δεν τους εξυπηρετούσε, επειδή ήταν αρκετών χρονών, ήθελε επιδιόρθωση ή είχε προβλήματα που επηρέαζαν την εμπειρία.
Να πως η CIRP εξηγεί τις άλλες τρεις κατηγορίες:
Νέα χαρακτηριστικά: Πρόκειται για χρήστες που ήθελαν νέους τρόπους χρήσης του smartphone, όπως καλύτερη κάμερα, βελτιωμένες επιλογές αξεσουάρ και καλύτερο UI.
Κόστος: Μπορούσαν να ξοδέψουν λιγότερα σε ένα νέο iPhone από το αναμενόμενο ή από ένα παραπλήσιο σε χαρακτηριστικά Android smartphone.
Community Connecting: Ήθελαν ένα smartphone το οποίο θα παρέχει καλό integration με την οικογένεια και τους γονείς, δηλαδή υπηρεσίες σαν το iMessage και το FaceTime στο iOS.
Η Google, όπως σχολιάζει στο androidauthority, και οι υπόλοιποι OEMs θα πρέπει να αντιληφθούν γιατί ο κόσμος αφήνει το Android και να προσπαθήσουν να αντιστρέψουν το κλίμα.