Οπτικά δεν διαφοροποιείται από το αμερικάνικο alter ego του και ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική λογική της Honda.
Που χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και μια εμφατική μάσκα που διαφοροποιείται στην κάθε έκδοση στις λεπτομέρειες.
Το εσωτερικό ακολουθεί το design που παρουσιάστηκε στο Civic, ενώ ο χώροι είναι ακόμα πιο μεγάλοι σε σχέση με την τρέχουσα γενιά. Ενδεικτικό για αυτό είναι η αύξηση κατά 18% της χωρητικότητας του πορτμπαγκάζ.
Από πλευράς εξοπλισμού στο νέο Honda CR-V θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά η εξελιγμένη ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Honda Sensing 360.
Επίσης για πρώτη φορά η Honda θα παρουσιάσει ένα plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης με την επωνυμία e:PHEV, που αποτελείται από τον τετρακύλινδρο των 2.000 κυβικών της μάρκας με τον άμεσο ψεκασμό και τη λειτουργία με τον κύκλο του Atkinson.
Η μπαταρία του συστήματος εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 82 χιλιομέτρων, ενώ σε φορτιστή 11,0 kW και με την ιδανική για το σκοπό αυτό θερμοκρασία των 25 βαθμών Κελσίου φορτίζει πλήρως σε περίπου 2,5 ώρες. Κάτι που σημαίνει πως η ενεργειακή της χωρητικότητα είναι περί τις 27,0 kWh.
H γκάμα του νέου Honda CR-V περιλαμβάνει και μια πλήρως υβριδική έκδοση (e:HEV) με τον ίδιο κινητήρα βενζίνης και το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ με την e:PHEV αλλά με μικρότερη φυσικά μπαταρία. Η αρχή λειτουργίας του είναι ανάλογη με αυτή του Honda Civic e:HEV.
πηγή cnn.gr