Η οικογένεια Καραμανλή διεκδικεί μια θέση στο βιβλίο Γκίνες αφού έχει καπαρώσει τα τελευταία εβδομήντα χρόνια το υπουργείο Δημοσίων Έργων και Μεταφορών.
Όποτε υπάρχει κυβέρνηση στην οποία θα συμμετάσχει Καραμανλής, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθεί άλλο χαρτοφυλάκιο εκτός από αυτό. Λες και πρόκειται για κληρονομικό δικαίωμα.
Την αρχή έκανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής τον Μάιο του 1948...
όταν ανέλαβε το υπουργείο Μεταφορών στην κυβέρνηση συνασπισμού Λαϊκών-Φιλελευθέρων υπό τον Σοφούλη. Θέση στην οποία έμεινε μέχρι τον Νοέμβριο του 1948.
Μετά από αυτό το σύντομο πέρασμα, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επανήλθε δριμύτερος και επί της ουσίας έκτισε το πανελλαδικής εμβέλειας πολιτικό προφίλ του ως υπουργός Δημοσίων Έργων (Νοέμβριος 1952-Οκτώβριος 1955) και Συγκοινωνιών (Δεκέμβριος 1954-Οκτώβριος 1955), στην κυβέρνηση του Ελληνικού Συναγερμού υπό τον Αλέξανδρο Παπάγο.
Χρόνια μετά τη σκυτάλη πήρε ο αδερφός του Αχιλλέας ο οποίος διετέλεσε αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (11/4/1990 – 8/8/1991) και Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (8/8/1991 – 13/10/1993) στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
Είκοσι έξι χρόνια μετά, ήρθε η ώρα και του γιού του Αχιλλέα, Κώστα Καραμανλή junior, να υπουργοποιηθεί και να πάρει θέση πού αλλού… στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Ο μοναδικός Καραμανλής που δεν πέρασε από το συγκεκριμένο υπουργείο είναι ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ανιψιός του Κωνσταντίνου και του Αχιλλέα. Ο λόγος για τον οποίο δεν ανέλαβε ποτέ το χαρτοφυλάκιο είναι ότι δεν έγινε ποτέ υπουργός ή υφυπουργός. Έγινε αρχηγός της ΝΔ και πρωθυπουργός της χώρας κατευθείαν.
Όποτε υπάρχει κυβέρνηση στην οποία θα συμμετάσχει Καραμανλής, δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθεί άλλο χαρτοφυλάκιο εκτός από αυτό. Λες και πρόκειται για κληρονομικό δικαίωμα.
Την αρχή έκανε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής τον Μάιο του 1948...
όταν ανέλαβε το υπουργείο Μεταφορών στην κυβέρνηση συνασπισμού Λαϊκών-Φιλελευθέρων υπό τον Σοφούλη. Θέση στην οποία έμεινε μέχρι τον Νοέμβριο του 1948.
Μετά από αυτό το σύντομο πέρασμα, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επανήλθε δριμύτερος και επί της ουσίας έκτισε το πανελλαδικής εμβέλειας πολιτικό προφίλ του ως υπουργός Δημοσίων Έργων (Νοέμβριος 1952-Οκτώβριος 1955) και Συγκοινωνιών (Δεκέμβριος 1954-Οκτώβριος 1955), στην κυβέρνηση του Ελληνικού Συναγερμού υπό τον Αλέξανδρο Παπάγο.
Χρόνια μετά τη σκυτάλη πήρε ο αδερφός του Αχιλλέας ο οποίος διετέλεσε αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (11/4/1990 – 8/8/1991) και Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (8/8/1991 – 13/10/1993) στην κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
Είκοσι έξι χρόνια μετά, ήρθε η ώρα και του γιού του Αχιλλέα, Κώστα Καραμανλή junior, να υπουργοποιηθεί και να πάρει θέση πού αλλού… στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Ο μοναδικός Καραμανλής που δεν πέρασε από το συγκεκριμένο υπουργείο είναι ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, ανιψιός του Κωνσταντίνου και του Αχιλλέα. Ο λόγος για τον οποίο δεν ανέλαβε ποτέ το χαρτοφυλάκιο είναι ότι δεν έγινε ποτέ υπουργός ή υφυπουργός. Έγινε αρχηγός της ΝΔ και πρωθυπουργός της χώρας κατευθείαν.