Τι και αν το σύστημα έχει αλλάξει; Τι και αν οι υπολογιστές μπήκαν στη ζωή μας; Οι υπάλληλοι κάνουν ότι θέλουν και ότι ξέρουν να κάνουν.
Δεν «μπόρεσαν» οι υπάλληλοι της ΔΕΗ να πληκτρολογήσουν τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του και τον έδιωξαν...
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης, σε κατάστημα της ΔΕΗ στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα της οδού Χρυσοστόμου. Επιχειρηματίας πήγε στο κατάστημα με τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να πληρώσει, όμως το μηχάνημα αυτόματης εξυπηρέτησης ήταν εκτός λειτουργίας.
Αναγκαστικά περίμενε υπομονετικά στην ουρά για να πληρώσει στο ταμείο καθώς και οι δύο του λογαριασμοί έληγαν σήμερα.
Η υπάλληλος που τον «εξυπηρέτησε», του δήλωσε ότι δεν μπορεί να πληρώσει με τον κωδικό και ότι θέλει τον λογαριασμό τυπωμένο.
«Εν έτη 2019 είναι δυνατόν να μην μπορούν με τον κωδικό να εξυπηρετήσουν τους πολίτες; »αναρωτιέται ο επιχειρηματίας και μάλιστα όπως τονίζει όταν το μηχάνημα τους είναι εκτός λειτουργίας;.
Ο ίδιος αναζήτησε το γραφείο πρωτοκόλλου προκειμένου να εκφράσει και γραπτώς την αγανάκτησή του ωστόσο δεν υπήρχε.
Έτσι σε μία κόλλα χαρτί έγραψε τα στοιχεία του αλλά και την δυσαρέσκεια του για την εξυπηρέτηση που είχε από το εν λόγω κατάστημα και την παρέδωσε στην υπάλληλο για να την μεταβιβάσει στους αρμοδίους.
«Η ίδια η ΔΕΗ έκανε καμπάνια προκειμένου να παίρνουμε τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά. Όσοι πολίτες συνεχίζουν να επιθυμούν την εκτύπωση του λογαριασμού επιβαρύνονται με 1 ευρώ, σύμφωνα με το cretapost.gr.
Δεν μας είπε όμως η ΔΕΗ ότι την εκτύπωση αυτή θα πρέπει να την κάνουμε οι ίδιοι, διαφορετικά δεν θα εξυπηρετηθούμε» τονίσει ο πολίτης ο οποίος θεώρησε ότι η κίνηση αυτή της εταιρίας είχε ως στόχο την προστασία του Περιβάλλοντος.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση της ΔΕΗ στην επιστολή του πολίτη.
Δεν «μπόρεσαν» οι υπάλληλοι της ΔΕΗ να πληκτρολογήσουν τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του και τον έδιωξαν...
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης, σε κατάστημα της ΔΕΗ στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα της οδού Χρυσοστόμου. Επιχειρηματίας πήγε στο κατάστημα με τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να πληρώσει, όμως το μηχάνημα αυτόματης εξυπηρέτησης ήταν εκτός λειτουργίας.
Αναγκαστικά περίμενε υπομονετικά στην ουρά για να πληρώσει στο ταμείο καθώς και οι δύο του λογαριασμοί έληγαν σήμερα.
Η υπάλληλος που τον «εξυπηρέτησε», του δήλωσε ότι δεν μπορεί να πληρώσει με τον κωδικό και ότι θέλει τον λογαριασμό τυπωμένο.
«Εν έτη 2019 είναι δυνατόν να μην μπορούν με τον κωδικό να εξυπηρετήσουν τους πολίτες; »αναρωτιέται ο επιχειρηματίας και μάλιστα όπως τονίζει όταν το μηχάνημα τους είναι εκτός λειτουργίας;.
Ο ίδιος αναζήτησε το γραφείο πρωτοκόλλου προκειμένου να εκφράσει και γραπτώς την αγανάκτησή του ωστόσο δεν υπήρχε.
Έτσι σε μία κόλλα χαρτί έγραψε τα στοιχεία του αλλά και την δυσαρέσκεια του για την εξυπηρέτηση που είχε από το εν λόγω κατάστημα και την παρέδωσε στην υπάλληλο για να την μεταβιβάσει στους αρμοδίους.
«Η ίδια η ΔΕΗ έκανε καμπάνια προκειμένου να παίρνουμε τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά. Όσοι πολίτες συνεχίζουν να επιθυμούν την εκτύπωση του λογαριασμού επιβαρύνονται με 1 ευρώ, σύμφωνα με το cretapost.gr.
Δεν μας είπε όμως η ΔΕΗ ότι την εκτύπωση αυτή θα πρέπει να την κάνουμε οι ίδιοι, διαφορετικά δεν θα εξυπηρετηθούμε» τονίσει ο πολίτης ο οποίος θεώρησε ότι η κίνηση αυτή της εταιρίας είχε ως στόχο την προστασία του Περιβάλλοντος.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση της ΔΕΗ στην επιστολή του πολίτη.