Στροφή των επενδυτών στην δημιουργία εκπτωτικών εμπορικών κέντρων παρατηρείται στην χώρα μας καθώς με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία, το είδος της επένδυσης αυτής καταγράφει άνοδο τόσο του τζίρου όσο και της επισκεψιμότητας.
Η αγορά outlet παρά την οικονομική κρίση, μετρά τζίρο 150 με 200 εκατ. ευρώ ετησίως...
, ενώ μερίδιο από αυτή διεκδικεί και η νέα μεγάλη επένδυση που προγραμματίζεται στο κέντρο της Αθήνας.
H επένδυση αφορά το εμπορικό κέντρο Capitol του Ομίλου Χαραγκιώνη το οποίο βρίσκεται στην συμβολή των οδών 3ης και Ιουλιανού, εκεί όπου σήμερα στεγάζεται μεταξύ άλλων το Μουσείο Αυτοκινήτου.
Όπως δηλώσε στο insider.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Νικηφόρος Χαραγκιώνης η επένδυση στο εμπορικό κέντρο προχωράει με ταχείς ρυθμούς και μέχρι το προσεχές φθινόπωρο, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με τον κ. Χαραγκιώνη, ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από μεγάλες αλυσίδες για την μίσθωση του χώρου, ο οποίος θα είναι 8.000 τετραγωνικά μέτρα και θα φιλοξενεί περί τα 50 καταστήματα.
Η νέα αυτή επένδυση σύμφωνα με στελέχη της αγοράς μαρτυρά ότι ο πόλεμος των εκπτωτικών κέντρων μόλις ξεκίνησε και είναι σημαντικές οι ανακατατάξεις που θα δούμε μέσα στου επόμενους μήνες, στο εμπορικό χάρτη της χώρας.
Ήδη ένα νέο εκπτωτικό χωριό ετοιμάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες στο κτήμα Καμπά από την Reds.
Αν και αναμένεται να γίνουν ακόμη πολλά πράγματα προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του εμπορικού κέντρου, έκδοση προεδρικού διατάγματος, έκδοση οικοδομικών αδειών κ.λπ. η διοίκηση της Reds βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών καθώς το ύψος της επένδυσης αναμένεται να ανέλθει στα 220 εκατ. ευρώ.
Ήδη πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση της Reds έχει πραγματοποιήσει επαφές με υποψήφιους επενδυτές, χωρίς ωστόσο να υπάρχει μέχρι τώρα κάτι οριστικό.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο εμπορικό κέντρο θα προσφέρει οικοδομήσιμη επιφάνεια 89.000 τ.μ., εκ των οποίων 79.700 τ.μ. αφορούν τα νέα κτίρια και 9.300 τ.μ. αφορούν τα υφιστάμενα κτίσματα.
Στην επέκταση του εμπορικού κέντρου Smart Park το άλλο εμπορικό της Reds που βρίσκεται στην συνέχεια του εκπτωτικού χωριού της MacArturGlen στα Σπάτα, βρίσκεται η διοίκηση του Ομίλου.
Η Reds ετοιμάζεται να προχωρήσει στην προσθήκη 18.000 τετραγωνικών μέτρων εμπορικών χώρων, προϋπολογισμού 23 εκατ. ευρώ.
H επέκταση θα γίνεται τμηματικά και ανάλογα με την ύπαρξη νέων μισθωτών, προκειμένου με αυτό τον τρόπο να μειωθεί στο ελάχιστο το επενδυτικό ρίσκο.
Η μέχρι τώρα πορεία του Smart Park κρίνεται ικανοποιητική, καθώς στο εννεάμηνο του 2016 η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. H ίδια η Reds είχε έσοδα της τάξεως των 4,54 εκατ. ευρώ από την εκμίσθωση των επενδυτικών ακινήτων της.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο εκπτωτικό κέντρο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, το 1998, ήταν το Factory Οultet στhn Πειραιώς 76, της Folli Follie Group το οποίο θεωρείται ο πρωτοπόρος των outlets στη χώρα μας, σε έκταση 13.000 τ.μ. στεγάζονται περίπου 100 επιχειρήσεις οι οποίες εκπροσωπούνπερίπου 140 οίκους.
Μετά την ικανοποιητική αναπτυξιακή πορεία του εν λόγω εκπτωτικού κέντρου δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2006 ένα δεύτερο Factory Οutlet, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας, το οποίο διαθέτει 88 shops in a shop επώνυμων εταιρειών ένδυσης και ευρεία γκάμα προϊόντων, εστιατόρια, κομμωτήριο και parking 900 θέσεων.
O Όμιλος FF Group στοχεύει σε ενίσχυση των on line πωλήσεων του Factory Outlet εκτός Ελλάδας, με επέκταση σε γειτονικές αγορές όπως αυτές των Βαλκανίων ή της Κύπρου, με «όπλο» τις ήδη πολύ υψηλές επιδόσεις στην Ελλάδα.
Η αγορά outlet παρά την οικονομική κρίση, μετρά τζίρο 150 με 200 εκατ. ευρώ ετησίως...
, ενώ μερίδιο από αυτή διεκδικεί και η νέα μεγάλη επένδυση που προγραμματίζεται στο κέντρο της Αθήνας.
H επένδυση αφορά το εμπορικό κέντρο Capitol του Ομίλου Χαραγκιώνη το οποίο βρίσκεται στην συμβολή των οδών 3ης και Ιουλιανού, εκεί όπου σήμερα στεγάζεται μεταξύ άλλων το Μουσείο Αυτοκινήτου.
Όπως δηλώσε στο insider.gr ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Νικηφόρος Χαραγκιώνης η επένδυση στο εμπορικό κέντρο προχωράει με ταχείς ρυθμούς και μέχρι το προσεχές φθινόπωρο, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με τον κ. Χαραγκιώνη, ήδη υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από μεγάλες αλυσίδες για την μίσθωση του χώρου, ο οποίος θα είναι 8.000 τετραγωνικά μέτρα και θα φιλοξενεί περί τα 50 καταστήματα.
Η νέα αυτή επένδυση σύμφωνα με στελέχη της αγοράς μαρτυρά ότι ο πόλεμος των εκπτωτικών κέντρων μόλις ξεκίνησε και είναι σημαντικές οι ανακατατάξεις που θα δούμε μέσα στου επόμενους μήνες, στο εμπορικό χάρτη της χώρας.
Ήδη ένα νέο εκπτωτικό χωριό ετοιμάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες στο κτήμα Καμπά από την Reds.
Αν και αναμένεται να γίνουν ακόμη πολλά πράγματα προκειμένου να ξεκινήσει η κατασκευή του εμπορικού κέντρου, έκδοση προεδρικού διατάγματος, έκδοση οικοδομικών αδειών κ.λπ. η διοίκηση της Reds βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτών καθώς το ύψος της επένδυσης αναμένεται να ανέλθει στα 220 εκατ. ευρώ.
Ήδη πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση της Reds έχει πραγματοποιήσει επαφές με υποψήφιους επενδυτές, χωρίς ωστόσο να υπάρχει μέχρι τώρα κάτι οριστικό.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο εμπορικό κέντρο θα προσφέρει οικοδομήσιμη επιφάνεια 89.000 τ.μ., εκ των οποίων 79.700 τ.μ. αφορούν τα νέα κτίρια και 9.300 τ.μ. αφορούν τα υφιστάμενα κτίσματα.
Στην επέκταση του εμπορικού κέντρου Smart Park το άλλο εμπορικό της Reds που βρίσκεται στην συνέχεια του εκπτωτικού χωριού της MacArturGlen στα Σπάτα, βρίσκεται η διοίκηση του Ομίλου.
Η Reds ετοιμάζεται να προχωρήσει στην προσθήκη 18.000 τετραγωνικών μέτρων εμπορικών χώρων, προϋπολογισμού 23 εκατ. ευρώ.
H επέκταση θα γίνεται τμηματικά και ανάλογα με την ύπαρξη νέων μισθωτών, προκειμένου με αυτό τον τρόπο να μειωθεί στο ελάχιστο το επενδυτικό ρίσκο.
Η μέχρι τώρα πορεία του Smart Park κρίνεται ικανοποιητική, καθώς στο εννεάμηνο του 2016 η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. H ίδια η Reds είχε έσοδα της τάξεως των 4,54 εκατ. ευρώ από την εκμίσθωση των επενδυτικών ακινήτων της.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο εκπτωτικό κέντρο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, το 1998, ήταν το Factory Οultet στhn Πειραιώς 76, της Folli Follie Group το οποίο θεωρείται ο πρωτοπόρος των outlets στη χώρα μας, σε έκταση 13.000 τ.μ. στεγάζονται περίπου 100 επιχειρήσεις οι οποίες εκπροσωπούνπερίπου 140 οίκους.
Μετά την ικανοποιητική αναπτυξιακή πορεία του εν λόγω εκπτωτικού κέντρου δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2006 ένα δεύτερο Factory Οutlet, στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας, το οποίο διαθέτει 88 shops in a shop επώνυμων εταιρειών ένδυσης και ευρεία γκάμα προϊόντων, εστιατόρια, κομμωτήριο και parking 900 θέσεων.
O Όμιλος FF Group στοχεύει σε ενίσχυση των on line πωλήσεων του Factory Outlet εκτός Ελλάδας, με επέκταση σε γειτονικές αγορές όπως αυτές των Βαλκανίων ή της Κύπρου, με «όπλο» τις ήδη πολύ υψηλές επιδόσεις στην Ελλάδα.