Με δυο συμβάσεις τεχνικού συμβούλου θα προχωρήσει την ολοκλήρωση των έργων της βασικής γραμμής και των επεκτάσεων προς Καλαμαριά, η Αττικό Μετρό. Η πρώτη αφορά την πρόσληψη συμβούλου για την στελέχωσή της εταιρείας με εξειδικευμένο προσωπικό, ένας διαγωνισμός που ολοκληρώθηκε πρόσφατα με ανάδοχο το σχήμα «Setec Tpi SA -Eurostudios –Θύμιος Παπαγιάννης – Tρίεδρος»....
Πρόκειται για μία σύμβαση που εκκρεμεί περισσότερο από ένα χρόνο και σύμφωνα με πληροφορίες θα υπογραφεί με έκπτωση 42%, προβλέποντας την πρόσληψη έως και 51 επιστημόνων με προσυμβατικο τίμημα 18 εκατ. ευρώ.
Η δεύτερη σύμβαση αφορά την απευθείας ανάθεση συμβούλου στον διπλωματούχο μηχανολόγο-μηχανικό κ. Δημήτρη Οικονομίδη, σε θέματα ποιοτικού ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας, με ημερήσια αποζημίωση 180 ευρώ.
Το έργο της βασικής γραµµής του μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και αυτό της επέκτασης προς Καλαµαριά, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό έχει εκτελεστεί το 42,45% του φυσικού αντικεµένου και το 67,69% των έργων Πολιτικού Μηχανικού της βασικής γραµµής. Επιπλέον, έχει εκτελεστεί το 22,51% του φυσικού αντικειμένου και το 26,38% των έργων Πολιτικού Μηχανικού της επέκτασης προς Καλαµαριά. «Συνεπώς και στα δύο έργα υπολείπεται ένα µεγάλο µέρος του φυσικού αντικειµένου, το οποίο εκτιµάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2020», αναφέρεται στην απόφαση της εταιρείας που δημοσιεύεται στην Διαύγεια.
Από συστάσεώς της, η Αττικό Μετρό σύναπτε συμβάσεις τεχνικού συμβούλου, προκειμένου να αντιμετωπίσει στην αρχή το έλλειμμα τεχνογνωσίας που υπήρχε σε αντίστοιχα έργα και τελευταία τις μεγάλες ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό, οι οποίες καλύπτονται από μισθωμένα στελέχη, «με τριπλάσιες και τετραπλάσιες αμοιβές από εκείνες που λαμβάνει το μόνιμο προσωπικό της εταιρείας», όπως έχει καταγγείλει το σωματείο εργαζομένων.
Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε αρχές του 2016 με την συμμετοχή της Aecom Limited, της Obermeyer –Ωμέγα ATE και της Setec Tpi SA -Eurostudios –Θύμιος Παπαγιάννης – Tρίεδρος. Αξιοσημείωτο είναι ότι το γραφείο Παπαγιάννη είναι από τα παλαιότερα μελετητικά γραφεία της Αθήνας (ιδρύθηκε το 1959) που πριν λίγα χρόνια, εξαγοράστηκε από τους μετόχους της Salfo. Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 23 χρόνια με αντικείμενο τον τομέα του συμβούλου διαχείρισης, ανάπτυξης και μελετών σε μεγάλα έργα υποδομών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στη χώρα μας η Salfo επιτελεί κυρίως το ρόλο του ανεξάρτητου μηχανικού στους αυτοκινητόδρομους ενώ το μεγαλύτερο κομμάτι των δραστηριοτήτων προέρχεται από τις χώρες της Μέσης Ανατολής.
Μέχρι σήμερα, ρόλο τεχνικού συμβούλου στο μετρό Θεσσαλονίκης κατείχε η κοινοπραξία της Γαλλικής Systra με την ελληνική εταιρεία Σκάλος Μελέτες Έργων Πολιτικού Μηχανικού, η σύμβαση της οποίας πήρε διαδοχικές παρατάσεις για να καλύψει το κενό που είχε δημιουργήσει η καθυστέρηση στη κατακύρωση του διαγωνισμού. Οι Γάλλοι δεν προσήλθαν στον τελευταίο διαγωνισμό και η εξήγηση που δίνεται είναι ότι αυτό το διάστημα εκτελούνται πολύ μεγάλα έργα μετρό σε όλο τον κόσμο και αυτό ενδεχομένως να περιορίζει το ενδιαφέρον για τη «μικρή» σε μέγεθος ελληνική αγορά. Ανάλογη σύμβαση έχει σχεδιαστεί και για το μετρό της Αθήνας, η τύχη της οποίας όμως αγνοείται.
Πηγή: Newmoney.gr
Πρόκειται για μία σύμβαση που εκκρεμεί περισσότερο από ένα χρόνο και σύμφωνα με πληροφορίες θα υπογραφεί με έκπτωση 42%, προβλέποντας την πρόσληψη έως και 51 επιστημόνων με προσυμβατικο τίμημα 18 εκατ. ευρώ.
Η δεύτερη σύμβαση αφορά την απευθείας ανάθεση συμβούλου στον διπλωματούχο μηχανολόγο-μηχανικό κ. Δημήτρη Οικονομίδη, σε θέματα ποιοτικού ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας, με ημερήσια αποζημίωση 180 ευρώ.
Το έργο της βασικής γραµµής του μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και αυτό της επέκτασης προς Καλαµαριά, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό έχει εκτελεστεί το 42,45% του φυσικού αντικεµένου και το 67,69% των έργων Πολιτικού Μηχανικού της βασικής γραµµής. Επιπλέον, έχει εκτελεστεί το 22,51% του φυσικού αντικειμένου και το 26,38% των έργων Πολιτικού Μηχανικού της επέκτασης προς Καλαµαριά. «Συνεπώς και στα δύο έργα υπολείπεται ένα µεγάλο µέρος του φυσικού αντικειµένου, το οποίο εκτιµάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2020», αναφέρεται στην απόφαση της εταιρείας που δημοσιεύεται στην Διαύγεια.
Από συστάσεώς της, η Αττικό Μετρό σύναπτε συμβάσεις τεχνικού συμβούλου, προκειμένου να αντιμετωπίσει στην αρχή το έλλειμμα τεχνογνωσίας που υπήρχε σε αντίστοιχα έργα και τελευταία τις μεγάλες ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό, οι οποίες καλύπτονται από μισθωμένα στελέχη, «με τριπλάσιες και τετραπλάσιες αμοιβές από εκείνες που λαμβάνει το μόνιμο προσωπικό της εταιρείας», όπως έχει καταγγείλει το σωματείο εργαζομένων.
Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε αρχές του 2016 με την συμμετοχή της Aecom Limited, της Obermeyer –Ωμέγα ATE και της Setec Tpi SA -Eurostudios –Θύμιος Παπαγιάννης – Tρίεδρος. Αξιοσημείωτο είναι ότι το γραφείο Παπαγιάννη είναι από τα παλαιότερα μελετητικά γραφεία της Αθήνας (ιδρύθηκε το 1959) που πριν λίγα χρόνια, εξαγοράστηκε από τους μετόχους της Salfo. Η εταιρεία ιδρύθηκε πριν από 23 χρόνια με αντικείμενο τον τομέα του συμβούλου διαχείρισης, ανάπτυξης και μελετών σε μεγάλα έργα υποδομών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στη χώρα μας η Salfo επιτελεί κυρίως το ρόλο του ανεξάρτητου μηχανικού στους αυτοκινητόδρομους ενώ το μεγαλύτερο κομμάτι των δραστηριοτήτων προέρχεται από τις χώρες της Μέσης Ανατολής.
Μέχρι σήμερα, ρόλο τεχνικού συμβούλου στο μετρό Θεσσαλονίκης κατείχε η κοινοπραξία της Γαλλικής Systra με την ελληνική εταιρεία Σκάλος Μελέτες Έργων Πολιτικού Μηχανικού, η σύμβαση της οποίας πήρε διαδοχικές παρατάσεις για να καλύψει το κενό που είχε δημιουργήσει η καθυστέρηση στη κατακύρωση του διαγωνισμού. Οι Γάλλοι δεν προσήλθαν στον τελευταίο διαγωνισμό και η εξήγηση που δίνεται είναι ότι αυτό το διάστημα εκτελούνται πολύ μεγάλα έργα μετρό σε όλο τον κόσμο και αυτό ενδεχομένως να περιορίζει το ενδιαφέρον για τη «μικρή» σε μέγεθος ελληνική αγορά. Ανάλογη σύμβαση έχει σχεδιαστεί και για το μετρό της Αθήνας, η τύχη της οποίας όμως αγνοείται.
Πηγή: Newmoney.gr