Στο παρελθόν, η Huawei είχε δηλώσει ότι θέλει να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο, ξεπερνώντας ακόμη και εταιρείες όπως η Apple και Samsung. Παρόλο που τα καταφέρνει αρκετά καλά και πούλησε μέσα στο 2016 30% περισσότερα smartphone σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, τα κέρδη της δεν είχαν την ίδια πορεία.
Τα κέρδη από το consumer business group της Huawei έφτασαν το 2016 τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια....
Το συγκεκριμένο ποσό είναι περίπου 10% μικρότερο από τα 2.2 δισεκατομμύρια δολάρια κέρδη που είχε το 2015, ενώ ταυτόχρονα απέτυχε στον στόχο που είχε θέσει για κέρδη της τάξης των 2.5 δισεκατομμυρίων. Τα έσοδα της Huawei το 2016 ανέβηκαν κατά 42%, στα 26 δισεκατομμύρια.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες τα μεγαλύτερα έσοδα μεταφράζονται σε μεγαλύτερα κέρδη. Από ότι φαίνεται όμως τα περιθώρια κέρδους της Huawei έχουν μικρύνει σημαντικά, αφού τα επιπλέον χαρακτηριστικά που προσθέτει στις συσκευές της κοστίζουν αρκετά στην παραγωγή. Επιπλέον, η ανάπτυξη μιας εταιρείας σε μεγάλο αριθμό αγορών σημαίνει επιπλέον κόστη για marketing. Τέλος, η επιλογή αυτή θα μπορούσε να σημαίνει ότι η εταιρεία έχει αφοσιωθεί στην επέκταση του μερίδιου της αγοράς που κατέχει, θυσιάζοντας έτσι την κερδοφορία.
Το 2017 αναμένεται ακόμη πιο δύσκολο για την Huawei, αφού έχει θέσει στόχο να διπλασιάσει τα κέρδη της στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Σίγουρα θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να επιτύχει τον στόχο αυτό, ειδικά σε μια αγορά που είναι σχεδόν κορεσμένη.
Τα κέρδη από το consumer business group της Huawei έφτασαν το 2016 τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια....
Το συγκεκριμένο ποσό είναι περίπου 10% μικρότερο από τα 2.2 δισεκατομμύρια δολάρια κέρδη που είχε το 2015, ενώ ταυτόχρονα απέτυχε στον στόχο που είχε θέσει για κέρδη της τάξης των 2.5 δισεκατομμυρίων. Τα έσοδα της Huawei το 2016 ανέβηκαν κατά 42%, στα 26 δισεκατομμύρια.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες τα μεγαλύτερα έσοδα μεταφράζονται σε μεγαλύτερα κέρδη. Από ότι φαίνεται όμως τα περιθώρια κέρδους της Huawei έχουν μικρύνει σημαντικά, αφού τα επιπλέον χαρακτηριστικά που προσθέτει στις συσκευές της κοστίζουν αρκετά στην παραγωγή. Επιπλέον, η ανάπτυξη μιας εταιρείας σε μεγάλο αριθμό αγορών σημαίνει επιπλέον κόστη για marketing. Τέλος, η επιλογή αυτή θα μπορούσε να σημαίνει ότι η εταιρεία έχει αφοσιωθεί στην επέκταση του μερίδιου της αγοράς που κατέχει, θυσιάζοντας έτσι την κερδοφορία.
Το 2017 αναμένεται ακόμη πιο δύσκολο για την Huawei, αφού έχει θέσει στόχο να διπλασιάσει τα κέρδη της στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Σίγουρα θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να επιτύχει τον στόχο αυτό, ειδικά σε μια αγορά που είναι σχεδόν κορεσμένη.