Η Ένωση Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών (UNESDA) στην Ευρώπη ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τα προστιθέμενα σάκχαρα των προϊόντων της κατά επιπλέον 10% έως το 2020.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η δέσμευση θα εφαρμοστεί σε όλη την Ευρώπη...
Η πρωτοβουλία αυτή ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για την πρόσληψη ζάχαρης και στην πρόσκληση των Κρατών Μελών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μια συντονισμένη προσέγγιση στην ανασύνθεση των προϊόντων και στη μείωση της ζάχαρης.
Ο κλάδος -ο οποίος περιλαμβάνει εμπορικές επωνυμίες όπως: Coca-Cola, Pepsi και Orangina- θα καινοτομεί, θα ανασυνθέτει, θα χρησιμοποιεί μικρότερα μεγέθη συσκευασιών και θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιλέγουν προϊόντα με λίγες ή καθόλου θερμίδες, με σκοπό να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο του.
Ο κλάδος των αναψυκτικών είναι πρωτοπόρος στη μείωση των προστιθέμενων σακχάρων με την πορεία του να ξεκινάει στη δεκαετία του 1970, όταν εισήχθησαν στην αγορά τα πρώτα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.
Στα αναψυκτικά, η μείωση των προστιθέμενων σακχάρων οδηγεί απευθείας σε μείωση θερμίδων.
Η βιομηχανία αναψυκτικών μείωσε τη ζάχαρη στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατά 12% από το 2000 έως το 2015, έτσι η νέα δέσμευση τριπλασιάζει αυτό το ρυθμό, προσθέτοντας μια περαιτέρω μείωση κατά 10% στα επόμενα πέντε χρόνια.
Ενώνοντας τις δυνάμεις της βιομηχανίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η δέσμευση έχει το πλεονέκτημα ότι θέτει σε εφαρμογή την στρατηγική αυτή σε ολόκληρη την Ευρώπη, επηρεάζοντας πάνω από 500 εκατομμύρια καταναλωτές.
Η δέσμευση του 10% είναι ένα συνολικό μέγεθος που λαμβάνει υπόψη τις υφιστάμενες και τις νέες τοπικές δεσμεύσεις της βιομηχανίας για μείωση της ζάχαρης, αντικατοπτρίζοντας την διαφορετικότητα των διατροφικών προτύπων και των προτιμήσεων των καταναλωτών σε κάθε χώρα της ΕΕ.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η δέσμευση θα εφαρμοστεί σε όλη την Ευρώπη...
Η πρωτοβουλία αυτή ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών για την πρόσληψη ζάχαρης και στην πρόσκληση των Κρατών Μελών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μια συντονισμένη προσέγγιση στην ανασύνθεση των προϊόντων και στη μείωση της ζάχαρης.
Ο κλάδος -ο οποίος περιλαμβάνει εμπορικές επωνυμίες όπως: Coca-Cola, Pepsi και Orangina- θα καινοτομεί, θα ανασυνθέτει, θα χρησιμοποιεί μικρότερα μεγέθη συσκευασιών και θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιλέγουν προϊόντα με λίγες ή καθόλου θερμίδες, με σκοπό να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο του.
Ο κλάδος των αναψυκτικών είναι πρωτοπόρος στη μείωση των προστιθέμενων σακχάρων με την πορεία του να ξεκινάει στη δεκαετία του 1970, όταν εισήχθησαν στην αγορά τα πρώτα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες.
Στα αναψυκτικά, η μείωση των προστιθέμενων σακχάρων οδηγεί απευθείας σε μείωση θερμίδων.
Η βιομηχανία αναψυκτικών μείωσε τη ζάχαρη στα ανθρακούχα και μη ανθρακούχα αναψυκτικά κατά 12% από το 2000 έως το 2015, έτσι η νέα δέσμευση τριπλασιάζει αυτό το ρυθμό, προσθέτοντας μια περαιτέρω μείωση κατά 10% στα επόμενα πέντε χρόνια.
Ενώνοντας τις δυνάμεις της βιομηχανίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η δέσμευση έχει το πλεονέκτημα ότι θέτει σε εφαρμογή την στρατηγική αυτή σε ολόκληρη την Ευρώπη, επηρεάζοντας πάνω από 500 εκατομμύρια καταναλωτές.
Η δέσμευση του 10% είναι ένα συνολικό μέγεθος που λαμβάνει υπόψη τις υφιστάμενες και τις νέες τοπικές δεσμεύσεις της βιομηχανίας για μείωση της ζάχαρης, αντικατοπτρίζοντας την διαφορετικότητα των διατροφικών προτύπων και των προτιμήσεων των καταναλωτών σε κάθε χώρα της ΕΕ.