
να ανακόψει τον υψηλό ρυθμό αύξησης των ανεξόφλητων οφειλών που απειλούν να στεγνώσουν τη ρευστότητά της. Οι οφειλές αυξήθηκαν κατά 200 εκατ. ευρώ αγγίζοντας τα 2 δις.
Κύμα απλήρωτων λογαριασμών εμφανίζεται και στον κλάδο τηλεπικοινωνιών με τις επιπρόσθετες οφειλές καταναλωτών να υπολογίζονται σε 50 εκ. ευρώ κατά τον μήνα Ιούλιο.
Όπως τονίζει στο ρεπορτάζ της η ΚτΚ, το ηλεκτρονικό σύστημα SAP εντοπίζει καταναλωτές που είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους, αλλά εκμεταλλεύονται τη συγκυρία και δεν πληρώνουν.
Σε αυτό το δυσχερές πλαίσιο, η ΔΕΗ φέρεται να σχεδιάζει τη νέα τιμολογιακή πολιτική της, που θα τεθεί σε εφαρμογή από τον Σεπτέμβριο και η οποία μεταξύ άλλων θα επιβραβεύει τους καλοπληρωτές.