Την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, μέσω διαδικτύου, προαναγγέλλει ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Γιώργος Κατρούγκαλος με συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής».
Ο…
κ. Κατρούγκαλος επισημαίνει ότι: «το βασικό σενάριο που επεξεργαζόμαστε περιλαμβάνει την αξιοποίηση του διαδικτυακού ΚΕΠ και για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών».
Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός, οι πολίτες θα μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις για δημόσια έγγραφα, προκειμένου να κερδίσουν χρόνο, καθώς θα απαιτείται η φυσική παρουσία μόνο για την παραλαβή εγγράφων.
Επίσης, οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με υπηρεσίες προκειμένου να αναφέρουν προβλήματα ή ελλείψεις στη λειτουργία της κρατικής μηχανής.
Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο επεξεργάζεται πρόταση για τη διαμόρφωση μηχανισμού υποδοχής των αιτημάτων από τις υπηρεσίες.
Ακόμη, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το κράτος στέλνοντας τα σχόλιά τους στο διαδικτυακό ΚΕΠ και η αξιολόγησή τους θα λαμβάνεται υπόψη για τη βελτίωση των υπηρεσιών.
«Πρόθεσή μας είναι να μπορεί ακόμα και για μία λακκούβα να καταθέτει ο πολίτης το αίτημά του και μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας των υπηρεσιών να ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία», σημειώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Ο…
κ. Κατρούγκαλος επισημαίνει ότι: «το βασικό σενάριο που επεξεργαζόμαστε περιλαμβάνει την αξιοποίηση του διαδικτυακού ΚΕΠ και για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών».
Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός, οι πολίτες θα μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις για δημόσια έγγραφα, προκειμένου να κερδίσουν χρόνο, καθώς θα απαιτείται η φυσική παρουσία μόνο για την παραλαβή εγγράφων.
Επίσης, οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με υπηρεσίες προκειμένου να αναφέρουν προβλήματα ή ελλείψεις στη λειτουργία της κρατικής μηχανής.
Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο επεξεργάζεται πρόταση για τη διαμόρφωση μηχανισμού υποδοχής των αιτημάτων από τις υπηρεσίες.
Ακόμη, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το κράτος στέλνοντας τα σχόλιά τους στο διαδικτυακό ΚΕΠ και η αξιολόγησή τους θα λαμβάνεται υπόψη για τη βελτίωση των υπηρεσιών.
«Πρόθεσή μας είναι να μπορεί ακόμα και για μία λακκούβα να καταθέτει ο πολίτης το αίτημά του και μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας των υπηρεσιών να ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία», σημειώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός.