![](http://www.antinews.gr/KOINONIA/uber-i-efarmogi-pou-eksorgise-tous-taksitzides/uber-i-efarmogi-pou-eksorgise-tous-taksitzides.jpg)
Οι διαδηλώσεις κατά καιρούς έχουν οδηγήσει σε σπασμένα παρμπρίζ και κυκλοφοριακό χάος σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Ένα ενιαίο μέτωπο στην Ευρώπη επισημαίνει τις προκλήσεις για το σχέδιο επέκτασης της Uber μετά και την αύξηση της αξίας της εταιρείας που αποτιμάται πλέον στα 17 δις δολάρια. Εκτός από τις 128 περίπου πόλεις που εξυπηρετεί, μόνο 20 βρίσκονται στην Ευρώπη, ανάμεσά τους η Μάντσεστερ, η Λυών και η Ζυρίχη.
Σύγκρουση του παλιού με το καινούριο
Οι διαμαρτυρίες έχουν μια βαθύτερη σημασία πέρα από τις υπηρεσίες της βιομηχανίας αυτοκινήτων. Υπογραμμίζουν την αυξανόμενη αντίδραση εναντίον παρόμοιων υπηρεσιών, όπως η κράτηση δωματίων της Airbnb Inc. και ο πάροχος video-streaming Aereo Inc., καθώς συγκρούονται με τις παραδοσιακές βιομηχανίες και υποστηρίζουν ότι οι ανταγωνιστές θα πρέπει να υπόκεινται στους ίδιους κανονισμούς.
Στις ΗΠΑ, οι τοπικές ομάδες ταξί έχουν επίσης ασκήσει πιέσεις εναντίον της Uber και παρόμοιων υπηρεσιών. Σε μια δήλωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Uber δήλωσε ότι σχεδιάζει να παραμείνει στις ευρωπαϊκές πόλεις που διακινούνται σήμερα.
Στις ΗΠΑ, οι τοπικές ομάδες ταξί έχουν επίσης ασκήσει πιέσεις εναντίον της Uber και παρόμοιων υπηρεσιών. Σε μια δήλωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η Uber δήλωσε ότι σχεδιάζει να παραμείνει στις ευρωπαϊκές πόλεις που διακινούνται σήμερα.
Σε όλη την Ευρώπη, οι ρυθμιστικές αρχές και τα δικαστήρια προσπαθούν να εξισορροπήσουν την επιθυμία προστασίας μιας νόμιμης βιομηχανίας με την ανάγκη για μεγαλύτερη τεχνολογική καινοτομία.Μετά από καταγγελίες παριζιάνων οδηγών, η Γαλλία φέτος επέβαλε νόμο στις ιδιωτικές υπηρεσίες μεταφοράς, που επιβάλει όριο αναμονής 15 λεπτών από τη στιγμή που ένας επιβάτης «κλείνει» ένα αυτοκίνητο μέχρι να επιβιβαστεί. Κατόπιν το διάταγμα καταργήθηκε από το συνταγματικό δικαστήριο της χώρας. Το δικαστήριο του Βερολίνου απαγόρευσε την υπηρεσία σοφέρ Uber Black τον Απρίλιο, αν και η απόφαση δεν έχει εκτελεστεί.
Οι υποστηρικτές του Uber λένε ότι η εφαρμογή προωθεί τον ανταγωνισμό και την καινοτομία. Η Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Νίλι Κρόες δήλωσε ότι «η καινοτομία αυτή δεν πρόκειται να εξαφανιστεί με εκβιασμούς ή υπαγορεύσεις». Τον Απρίλιο, χαρακτήρισε την απόφαση ενός τοπικού δικαστηρίου των Βρυξελλών για την απαγόρευση του Uber «τρελή» και είπε ότι στέλνει «ένα κακό μήνυμα εναντίον της τεχνολογίας για τις Βρυξέλλες».