Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

200 τόνοι καύσιμα στις δεξαμενές του πλοίου που προσάραξε στη Μύκονο

Οι προσπάθειες αποκόλλησης του τουρκικού πλοίου μεταφοράς κοντέινερ που προσάραξε τα ξημερώματα του Σαββάτου σε βραχώδη ακτή της Μυκόνου απέβησαν άκαρπες και το «Yusuf Cepnioglu» παραμένει μισοβυθισμένο, τη στιγμή που εντείνονται…

 οι προσπάθειες να μηδενιστούν οι πιθανότητες περιβαλλοντικής μόλυνσης.

Το πλοίο έχει περίπου 200 τόνους καύσιμα στις δεξαμενές του και από χθες, έχει μεταβεί στη Μύκονο κλιμάκιο του λιμενικού σώματος από το υπουργείο Ναυτιλίας, εξειδικευμένο σε θέματα προστασίας θαλάσσιου περιβάλλοντος, προκειμένου να συνδράμει το έργο της οικείας Λιμενικής Αρχής, η οποία έχει ενισχυθεί με μέσα και υλικά απορρύπανσης για την περίπτωση που απαιτηθεί η χρήση τους.

Στη θαλάσσια περιοχή εξακολουθούν να επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες με ισχυρούς ανέμους, ενώ σύμφωνα με το Λιμενικό η κατάσταση του πλοίου παραμένει χωρίς σημαντική μεταβολή και μέχρι στιγμής παρατηρείται περιορισμένης έκτασης ρύπανση, εγκλωβισμένη μεταξύ του πλοίου και της βραχώδους ακτής.

Επίσης, λόγω των ισχυρών ανέμων, μικρός αριθμός εμπορευματοκιβωτίων έχει αποσπαστεί από το φορτίο του πλοίου. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία έχει ήδη αναθέσει τις ενέργειες ναυαγιαίρεσης και προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος σε εξειδικευμένη εταιρεία, πλωτά μέσα της οποίας με κατάλληλο εξοπλισμό, έχουν ήδη από χθες καταπλεύσει στην περιοχή. Παράλληλα ζήτησε αναλυτικά το περιεχόμενο που μεταφέρουν τα 204 κοντέινερ, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν μέσα σε αυτά επικίνδυνα φορτία.

Το πλήρωμα του πλοίου 14 Τούρκοι υπήκοοι παρελήφθησαν από πλωτό σκάφος του λιμενικού και μεταφέρθηκαν στη Μύκονο όπου διενεργείται προανάκριση.
To πλοίο, που ήταν φορτωμένο με 204 κοντέινερ, είχε αναχωρήσει από τη Σμύρνη με προορισμό την Τυνησία. 
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny