Στα πλαίσια της καμπάνιας THINK!, που αφορά στην ενημέρωση των Βρετανών για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, το βρετανικό υπουργείο μεταφορών χρησιμοποίησε μία σοκαριστική διαφήμιση.
Μία κάμερα έχει στηθεί στις αντρικές τουαλέτες ενός μπαρ, και καταγράφει τις στιγμές που οι πελάτες του κοιτάζουν στον καθρέφτη... Ξαφνικά, ακούγονται λάστιχα που στριγγλίζουν και ένα «θύμα τροχαίου» ξεπετάγεται από τον καθρέφτη.
Η εταιρεία που δημιούργησε τη διαφήμιση κοινωνικού μήνυματος, η Leo Burnett Worldwide, την ονόμασε #PubLooShocker, ενώ το βίντεο φιλοξένησαν διάφορα μέσα του διαδικτύου όπως η Mirror, το BusinessInsider και η HuffPost.
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.