Γράφει ο Νίκος Ζαχαριάδης
Ο βουλευτής, κατηγορεί την δημιουργό της επίμαχης παράστασης «Αθανάσιος
Διάκος: Η Επιστροφή», ότι χρησιμοποίησε την εικόνα του Διάκου, χωρίς να
πάρει την άδειά του, αφού εκείνος έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα του
εκσυγχρονισμένου image του ήρωα.
Άμεσα θιγμένος από την σκανδαλώδη παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου,
φέρεται ο άνθρωπος που έγινε γνωστός ως «σύχγχρονος Αθανάσιος Διάκος»
και που κατά μεγάλο ποσοστό, οφείλει την εκλογή του στο κοινοβούλιο στην........
αναβίωση αυτής ακριβώς της εικόνας του του ήρωα του ’21.
Με βάση
αυτό λοιπόν, η παράσταση που παρουσιάζει μια αυθαίρετα εκσυγχρονισμένη
εκδοχή του Αθανάσιου Διάκου (ο οποίος μάλιστα - καθόλου τυχαία, μοιάζει
υπερβολικά με τον Κώστα Μπαρμπαρούση), τον θίγει διπλά: Πρώτον διότι
παρουσιάζει τον εθνικό ήρωα σαν ρατσιστή, βίαιο, βάρβαρο και κερατά,
ιδιότητες που κατά τον Χρυσαυγίτη σωσία του (και υπερασπιστή της εικόνας
του), αποτελούν προσβολή και ιεροσυλία. Με άλλα λόγια, ο χρυσαυγίτης
βουλευτής τιμάει την εικόνα του εθνικού ήρωα με το να τον μιμείται
εμφανισιακά. Αντίθετα, η παράσταση τον διασύρει!
Επιπλέον ο Κώστας
Μπαρμπαρούσης, θα διεκδικήσει μέρος από τις εισπράξεις της παράστασης,
αφού, σύμφωνα με τον ίδιο, εκμεταλλεύεται το δικό του image, για να
παραπέμψει στον Αθανάσιο Διάκο.
Άλλωστε, ο Χρυσαυγίτης Βουλευτής,
πολύ συχνά περιφέρεται στην εκλογική του περιφέρεια με φουστανέλα και
συμμετέχει σε μικρά θεατρικά με θέμα την επανάσταση κατά των Τούρκων,
που είναι εμπνευσμένα από αποσπάσματα ταινιών του Τζέημς Πάρις. Ταινίες
οι οποίες ως γνωστόν τιμούν τους ήρωες και δεν τους γελοιοποιούν
καθόλου.
Μάλιστα, όπως αναφέρει στη δικογραφία, ο ίδιος,
εμπνεύστηκε την ιδέα να γίνει σωσίας του Αθανάσιου Διάκου, τρώγοντας στο
περίφημο σουβλατζίδικο της περιοχής του, που ονομάζεται «Αθανάσιος
Διάκος» (για να τιμήσει – πάντα - τον Εθνικό Ήρωα)!
(Σημείωση:
Το κείμενο αυτό αποτελεί προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε
καμμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε το
υπεύθυνα)