Επιπλέον καρέκλες και τραπεζάκια, για να καλυφθούν οι ανάγκες στο 25ο Νηπιαγωγείο Βόλου που πλέον στεγάζεται στο 24ο Δημοτικό, θα επιδιώξει να συγκεντρώσει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, καθώς ο εξοπλισμός δεν επαρκεί.
Η Διεύθυνση έχει ζητήσει από τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων (ΟΣΚ) να αποσταλεί εξοπλισμός, αλλά δυστυχώς καθυστερεί...
Το πρόβλημα του ελλιπούς εξοπλισμού ανησυχεί ιδιαίτερα τους γονείς των νηπίων, οι οποίοι καθημερινά αγωνιούν για το αν τελικά τα παιδιά τους θα εξυπηρετούνται από τον αριθμό των καρεκλών.
Το 25ο Νηπιαγωγείο Βόλου στεγαζόταν μέχρι και πέρυσι σε μισθωμένο κτήριο στην περιοχή Χρυσοχοΐδη μαζί με ένα άλλο νηπιαγωγείο, με αποτέλεσμα να λειτουργεί σε πρωινή και απογευματινή βάρδια.
Από φέτος, όμως, στεγάζεται σε νέο χώρο που κατασκευάστηκε στο 24ο Δημοτικό Βόλου, το οποίο βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Η εξέλιξη είναι σίγουρα θετική για την παρεχόμενη εκπαίδευση, όμως το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός πως μέχρι στιγμής ο ΟΣΚ δεν έχει αποστείλει τον εξοπλισμό για να λειτουργήσει το νηπιαγωγείο ομαλά και χωρίς να ταλαιπωρούνται τα νήπια. Σε αυτήν τη φάση, το σχολείο έχει ανάγκη από τα πιο βασικά τμήματα του εξοπλισμού, όπως είναι οι καρέκλες και τα τραπεζάκια, μολονότι έχει συγκεντρωθεί κάποιος εξοπλισμός από άλλα νηπιαγωγεία όπου περίσσευε.
Η Διεύθυνση έχει ζητήσει από τον Οργανισμό Σχολικών Κτηρίων (ΟΣΚ) να αποσταλεί εξοπλισμός, αλλά δυστυχώς καθυστερεί...
Το πρόβλημα του ελλιπούς εξοπλισμού ανησυχεί ιδιαίτερα τους γονείς των νηπίων, οι οποίοι καθημερινά αγωνιούν για το αν τελικά τα παιδιά τους θα εξυπηρετούνται από τον αριθμό των καρεκλών.
Το 25ο Νηπιαγωγείο Βόλου στεγαζόταν μέχρι και πέρυσι σε μισθωμένο κτήριο στην περιοχή Χρυσοχοΐδη μαζί με ένα άλλο νηπιαγωγείο, με αποτέλεσμα να λειτουργεί σε πρωινή και απογευματινή βάρδια.
Από φέτος, όμως, στεγάζεται σε νέο χώρο που κατασκευάστηκε στο 24ο Δημοτικό Βόλου, το οποίο βρίσκεται στην ίδια περιοχή. Η εξέλιξη είναι σίγουρα θετική για την παρεχόμενη εκπαίδευση, όμως το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός πως μέχρι στιγμής ο ΟΣΚ δεν έχει αποστείλει τον εξοπλισμό για να λειτουργήσει το νηπιαγωγείο ομαλά και χωρίς να ταλαιπωρούνται τα νήπια. Σε αυτήν τη φάση, το σχολείο έχει ανάγκη από τα πιο βασικά τμήματα του εξοπλισμού, όπως είναι οι καρέκλες και τα τραπεζάκια, μολονότι έχει συγκεντρωθεί κάποιος εξοπλισμός από άλλα νηπιαγωγεία όπου περίσσευε.