Ελλην Φορολογούμενος
Ο Έλληνας θεωρεί γυφτιά
και ξεφτίλα, να βγαίνει πλέον στον δρόμο. Δεν θέλει να επικοινωνήσει το πρόβλημα
του μ@λ@κοδώς βέβαια , αλλά έτσι εστάνεται . Θέλει να δείχνει ότι δεν έχει
ανάγκη τον διπλανό του , τον γείτονα του, κανέναν ,φαντάζεται πως είναι λαρτζ, κιμπάρης, χουβαρδάς , ο ΕΝΑΣ ,ο γ@μ@ω κλπ.
Τώρα γιατί ο Έλληνας έχει εγκαταλείψει το δημόσιο χώρο και επιλέγει να περιχαρακωθεί στους 4 τοίχους του ............
σπιτιού του ή τουλάχιστον του/της μπαρ/καφετέριας κλπ; Αυτό το φαινόμενο παρατηρείται βασικά από τις αρχές της δεκαετίας του 90 και μετά, με τη συρροή των αλλοδαπών, που έχουν καβατζάρει με 108* σχεδόν όλες τις πλατείες , τα πλατώματα , τις παιδικές χαρές και τα εναπομείναντα άλση ή για κάτι άλλο που μου διαφεύγει;
Ο Έλληνας τρέμει μήπως
εξομοιωθεί με αυτούς; Ο Έλληνας είναι αλήθεια πως αγωνίζεται για έναν τρόπο ζωής που θα τον
διαφοροποιεί πάση θυσία από τους άλλους , τον τελευταίο τροχό της αμάξης.
Ομοίως μέχρις εσχάτων το δημόσιο σχολείο είχε εγκαταλειφθεί στα παιδιά των
μεταναστών και τα Ελληνάκια τα πηγαίναμε στα φλωρο-ιδιωτικά σχολειά . Τώρα δε, που έσφιξαν οι κώλοι , το σπορ αυτό θεωρείτε πολύ
ακριβό και έχουμε μαζικές επιστροφές στα δημόσια σχολεία , ο λόγος , φυσικά είναι
οικονομικός και όχι η εύστοχες μεταρρυθμίσεις που έκανε η Διαμαντοπούλου ;
Γκέγκε; να τα ξεκαθαρίζουμε αυτά!
Πολλοί ίσως να θυμάστε μαζικές συγκεντρώσεις στις γειτονιές, όπως π.χ. τα γλέντια στο δρόμο που αργότερα κόπηκαν ή τις γυναίκες στα πλατύσκαλα να τα λένε και η πιτσιρικαρία να αναστατώνει τις αλάνες , αυτές οι εικόνες δεν αποτελούν πλέον την ελληνική ιδιαιτερότητα.
Πολλοί ίσως να θυμάστε μαζικές συγκεντρώσεις στις γειτονιές, όπως π.χ. τα γλέντια στο δρόμο που αργότερα κόπηκαν ή τις γυναίκες στα πλατύσκαλα να τα λένε και η πιτσιρικαρία να αναστατώνει τις αλάνες , αυτές οι εικόνες δεν αποτελούν πλέον την ελληνική ιδιαιτερότητα.
Η αλλαγή των συνηθειών
αυτών σηματοδοτεί το πέρασμα στην περίφημη Νεωτερικότητα, στη νέα ισχυρή Ελλάδα
, την εκσυγχρονισμένη , διαδικασία με διαφορετικές
χρονικότητες σε κάθε ορισμένη περίπτωση. Στην χώρα μας η Νεωτερικότητα (που καλό είναι να την
ορίζουμε ad hoc και όχι με βάση προκαθορισμένα σχήματα) άργησε να έρθει.
Η μείωση του μεγέθους και του αριθμούς των πλατειών εξασφαλίζει μείωση και των συγκεντρώσεων, άρα και των ταραχών; Η απάντηση σ΄αυτό το ερώτημα είναι και ναι και όχι.
Η μείωση του μεγέθους και του αριθμούς των πλατειών εξασφαλίζει μείωση και των συγκεντρώσεων, άρα και των ταραχών; Η απάντηση σ΄αυτό το ερώτημα είναι και ναι και όχι.