
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, η απαγόρευση της διαφήμισης αλκοολούχων ποτών είναι ευρύτατη, καθώς εκτός από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τις ιστοσελίδες, αφορά και σε αφίσες στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ακόμα και στους πίνακες ανακοινώσεων. Παράλληλα, από 1η Ιανουαρίου θα εφαρμοστεί και στα έντυπα μέσα ενημέρωσης, στα οποία μέχρι σήμερα επιτρέπονταν τέτοιου είδους διαφημίσεις, αρκεί να βρίσκονται σε εσωτερικές σελίδες.
Από την πλευρά της, η Ρώσική Ένωση Αλκοολούχων Ποτών υποστηρίζει ότι η συγκεκριμένη απαγόρευση θα έχει αντίθετα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα, καθώς θα πλήξει τους νόμιμους παραγωγούς και θα ενισχύσει την μαύρη αγορά των αλκοολούχων.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για το 2011, οι Ρώσοι ηλικίας 16 ετών και άνω καταναλώνουν ετησίως 11 λίτρα καθαρό οινόπνευμα ο καθένας, ποσότητα διπλάσια από το κρίσιμο επίπεδο που έχει ορίσει ο Οργανισμός.