Την ώρα που οι πολιτικοί αντιμετωπίζονται σαν «κόκκινο πανί» από τους ψηφοφόρους και η ώρα της κάλπης πλησιάζει, τα ρουσφέτια στη χώρα φαίνεται πως συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», τις τελευταίες ημέρες βουλευτές επιχειρούν να περάσουν δεκάδες τροπολογίες και φωτογραφικές διατάξεις, προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν φίλους, ψηφοφόρους και τοπικά συμφέροντα ενόψει των.......
εκλογών. Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», τις τελευταίες ημέρες βουλευτές επιχειρούν να περάσουν δεκάδες τροπολογίες και φωτογραφικές διατάξεις, προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν φίλους, ψηφοφόρους και τοπικά συμφέροντα ενόψει των.......
Μόνο την περασμένη εβδομάδα, κατατέθηκαν 85 τροπολογίες, στα τέσσερα νομοσχέδια τα οποία θα ψηφιστούν πριν από τη διάλυση της Βουλής και άλλα 27 στο νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος για το νέο Οικοδομικό Κανονισμό που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη, περιλαμβάνει δεκάδες ευνοϊκές διατάξεις, μεταξύ των οποίων, η αύξηση του οικοδομικού συντελεστή για κατασκευή τουριστικών συγκροτημάτων στο 1% της συνολικής επιφάνειας των νησιών.
Επίσης, τη διευθέτηση αγροτεμαχίου στη Νέα Μάκρη προς όφελος τοπικού αγροτικού συνεταιρισμού ζητά ο βουλευτής της ΝΔ Νίκος Καντερές. Το ίδιο ζητούν με δική τους τροπολογία οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Βρεττός και Παντελής Ασπραδάκης. Ταυτόχρονα, ένταση έχει δημιουργηθεί στον χώρο των μεταφορέων Δημόσιας Χρήσης με αφορμή τροπολογία, με έντονο ρουσφετολογικό άρωμα, που κατέθεσε την περασμένη Παρασκευή στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών Μ. Βορίδης: με τη ρύθμιση αυτή, το επάγγελμα των βυτιοφορέων Δημόσιας Χρήσης παραμένει σε καθεστώς «επιλεκτικής προστασίας» για διάστημα άλλων οκτώ χρόνων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Τα Νέα», όπως καταγγέλλουν οι ιδιοκτήτες των άλλων φορτηγών ΔΧ, το υπουργείο Μεταφορών «κλείνει εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων έως το 2020, καθώς διατηρεί τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700-800 βυτιοφορέων ΔΧ, ικανοποιώντας συγκεκριμένα κομματικά συμφέροντα της ΝΔ και λειτουργώντας σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος».
Η Ομοσπονδία των Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) ζητεί την άμεση παρέμβαση του Πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, των πολιτικών κομμάτων, αλλά και της ίδιας της Βουλής, «προκειμένου να πάψει αυτό το θέατρο του παραλόγου».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, τέσσερις γαλάζιοι βουλευτές επιχειρούν να περάσουν διάταξη υπέρ των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, την ώρα που οι Σάββας Εμινίδης (ΠΑΣΟΚ) και Γιάννης Ιωαννίδης (ΝΔ) ζητούν την άμβλυνση των αυστηρών κριτηρίων για την εισαγωγή αθλητών σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Με τροπολογία του υπουργού Εσωτερικών Τ. Γιαννίτση, οι υπάλληλοι σε ΟΤΑ και Εθνικό Τυπογραφείο θα πάρουν ειδικό εκλογικό επίδομα, ενώ ήδη έχει κατατεθεί τροπολογία για να μην κλείσει το Κέντρο Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας και να συνεχίσει να λειτουργεί με την υφιστάμενη δομή.
Εν τω μεταξύ, δέκα μέρες πριν από τη διάλυση της Βουλής, η επιτροπή κανονισμού αποφάσισε την... προαγωγή δύο υπαλλήλων στη θέση των αναπληρωτών γενικών διευθυντών, κάτι που σημαίνει αύξηση κατά 800-900 ευρώ το μήνα και αύξηση του εφάπαξ κατά 150.000 ευρώ.
Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», κατά τη συνεδρίαση της επιτροπής την περασμένη Τετάρτη, στην οποία προήδρευε ο πρόεδρος της Βουλής, Φ. Πετσάλνικος, τέθηκε το ζήτημα της προαγωγής των δύο διευθυντών των υπηρεσιών της Βουλής, στη θέση των αναπληρωτών γενικών διευθυντών.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το θέμα ήταν εκτός ημερησίας διάταξης και εγκρίθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Η απόφαση αυτή, εξαιτίας της χρονικής συγκυρίας προκάλεσε αντιδράσεις από άλλους υπαλλήλους της Βουλής, που έφτασαν μέχρι το γραφείο του Φίλιππου Πετσάλνικου.
Μετά τη δημοσίευση της είδησης, ο Φίλιππος Πετσάλνικος, σε δήλωσή του τόνισε ότι δεν έχει υπογράψει την απόφαση και δεν προτίθεται να υπογράψει τοποθέτηση Γενικού Διευθυντή σε καμία από τις πέντε Γενικές Διευθύνσεις της Βουλής.