
Ο κ. Βορίδης προτάσσει το επιχείρημα ότι οι μετατάξεις έχουν ξεγυμνώσει τις συγκοινωνίες και ρίχνει το βάρος στις επιπτώσεις που δημιουργούν στις μεταφορές, υποστηρίζοντας ότι τα οριζόντια μέτρα δεν είναι ορθολογικά.
Το μήνυμα αυτό άλλωστε πέρασε και στη συνάντηση που είχε την Τρίτη με τους εκπροσώπους των εργαζομένων στις συγκοινωνίες αλλά και τον τομεάρχη Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο.
«Μπορεί να φεύγουν 450 οδηγοί και 5 διοικητικοί. Αυτό δεν είναι ορθολογικό», δήλωσε ο νέος υπουργός, υποστηρίζοντας «ότι τον οδηγό και τον ελεγκτή δεν μπορώ να τον μετατάξω από κάπου ούτε άμεσα εκπαιδεύονται. Δεν μπορώ να πάρω κάποιον και να τον πάω κάπου αλλού».
Το θέμα ανέδειξε από το πρωί της Τρίτης το protothema.gr
Διαβάστε εδώ αναλυτικά το σχετικό ρεπορτάζ.
Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, από την οριζόντια αυτή εφαρμογή υπάρχει κίνδυνος να χαθούν συγκοινωνιακό έργο και έσοδα, πέρα από την αυτονόητη επίπτωση που έχει στους εργαζομένους. «Επομένως, πρέπει να υπάρξει κάποια παρέμβαση. Τώρα, ποια μορφή θα πάρει αυτή η διορθωτική παρέμβαση είναι κάτι το οποίο θα συζητηθεί σε κυβερνητικό επίπεδο», τόνισε.
Το στίγμα του έδωσε ο κ. Βορίδης από τις πρώτες μέρες στο υπουργείο, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να μπουν πληθυσμιακά κριτήρια στην απελευθέρωση των ταξί, δήλωση που τον καθιστά αυτομάτως «ήρωα» στο κλάδο των αυτοκινητιστών, που επιμένει να ανοίξει το επάγγελμα με αντίστοιχους όρους. Επί του παρόντος, πάντως, τα λόγια του είναι μετρημένα, καθώς αποφεύγει να ανοίξει πλήρως τα χαρτιά του για ένα θέμα για το οποίο η προηγούμενη κυβέρνηση έχει ματώσει.
Βάλσαμο αποτελούν συγχρόνως και οι δηλώσεις για την εργασιακή εφεδρεία για τους χιλιάδες εργαζομένους που τους τελευταίους μήνες έχουν κλιμακώσει τις κινητοποιήσεις τους.
Απόλυτη σύμπνοια στα θέματα των μεταφορών εμφανίζεται να υπάρχει και με τη Νέα Δημοκρατία. Στη συνάντηση που έγινε μεταξύ του υπουργού Υποδομών και του κ. Παπαδόπουλου, ο αρμόδιος τομεάρχης της Ν.Δ. συμφώνησε ότι οι μετατάξεις που έχουν γίνει στις αστικές συγκοινωνίες δεν επιτρέπουν να υπάρχει εργασιακή εφεδρεία, ενώ για τα ταξί επανέλαβε ότι η απελευθέρωση των επαγγελμάτων θα πρέπει να γίνει με κριτήρια και προϋποθέσεις.