Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ FORTHNET

 Γράφει η Ρούλα Τάκη

Είμαι συνδρομητής της FORTHNET και θα ήθελα να σας μεταφέρω τα εξής. Πριν 3 ημέρες σταμάτησε να δουλεύει το τηλέφωνό μου. Πήρα την FORTHNET και δήλωσα την βλάβη. Αυτοί μου είπαν ότι δεν είναι του δικτύου της FORTHNET η βλάβη αλλά καλωδίων που ανήκουν στον ΟΤΕ και θα στείλουν το αίτημα στον ΟΤΕ. Πέρασαν 3 ημέρες και τους πήρα σήμερα τηλέφωνο να ρωτήσω τι γίνεται η απάντηση ήταν ότι ο ΟΤΕ απάντησε ότι δεν είναι δική του η βλάβη . Τι μου είπε ο τεχνικός της FORTHNET , μα να φωνάξω ηλεκτρολόγο να .........
ελέγξει την οριζόντια και κάθετη καλωδίωση και τον κατανεμητή. Στην ερώτηση γιατί δεν στέλνουν δικό τους τεχνικό δεν υπήρξε απάντηση. Τι να πω. Η κοροϊδία της FORTHNET είναι άλλο πράγμα. Αυτοί δεν μας λένε ότι έχουν δικό τους δίκτυο? Ψέματα αν είχαν δικό τους γιατί στείλανε στον ΟΤΕ την αίτηση βλάβης. Αυτοί δεν μας λένε ότι υπάρχει τεχνική υποστήριξη?  Ψέματα, γιατί αν την παρείχαν δεν θα μου έλεγαν να φωνάξω ηλεκτρολόγο.
Εγώ ξέρω ότι πληρώνω και τηλέφωνο δεν έχω και ο ένας με στέλνει στον άλλον.  ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΥΤΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny