Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Μercedes-Benz CLS 63 AMG 2011: Ασυμβίβαστη δύναμη


Εκμεταλλευόμενη την αστείρευτη ισχύ του οκτακύλινδρου bi-turbo κινητήρα των 525 ίππων, η νέα CLS 63 AMG επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, με την τελικής της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα

Λίγο πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα των "πολιτικών" εκδόσεων της νέας Μercedes-Benz CLS, το τετράθυρο coupe της γερμανικής φίρμας και το πρώτο στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας επιστρέφει στην επικαιρότητα...
Εξοπλισμένη με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 5,4 λίτρων, η CLS του 2011 αποκτά, με την καθοριστική συμβολή της AMG, την ισχυρότερη μέχρι σήμερα εκδοχή της.Υπό κανονικές συνθήκες ο bi-turbo V8 της νέας CLS 63 AMG αποδίδει 525 ίππους και 700 Nm ροπής, σε περίπτωση, ωστόσο, που επιλέξει κανείς το AMG Performance Package, η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης αυξάνεται από τo 1,0 στα 1,1 bar και η απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ στους 557 ίππους και τα 800 Nm.

Παρά τη θηριώδη ισχύ του κινητήρα, η νέα CLS 63 AMG έχει περιορίσει κατά 33% τη μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή δεν ξεπερνά τα 9,9 λίτρα/100 χλμ.Στην προσπάθεια εξοικονόμησης ενέργειας ο πρωταγωνιστικός ρόλος ανήκει στο επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift και το σύστημα start&stop, το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.Τα εξεζητημένα χαρακτηριστικά της CLS 63 AMG συμπληρώνουν τα δισκόφρενα κεραμικής σύνθεσης, η ενεργή ανάρτηση (AMG Ride Control),  και οι προβολείς τεχνολογίας LED (βασικός εξοπλισμός).

Μετά και την παγκόσμια πρεμιέρα του αυτοκινήτου στο Los Angeles, η CLS 63 AMG αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2011.
auto.in.gr
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny