Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Κατατέθηκε το ν/σ για τον ΟΣΕ

Κατατέθηκε στη Βουλή από τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππα, το νομοσχέδιο για τον ΟΣΕ. Στόχος του, όπως αναφέρεται, είναι η αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού τομέα.

    Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, ο όμιλος του ΟΣΕ θα διαχωριστεί σε τέσσερις βασικές εταιρίες. Στον ΟΣΕ, στον οποίο θα συγχωνευθεί και η ΕΔΙΣΥ, τη ΓΑΙΑΟΣΕ, την ΕΡΓΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα, αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο να μπει ιδιωτικός φορέας, ο οποίος θα μπορεί να έχει και τη διοίκηση. Ο ΟΣΕ μεταβιβάζει χωρίς αντάλλαγμα, όλο το τροχαίο υλικό στο ελληνικό δημόσιο, το οποίο με τη σειρά του το μεταβιβάζει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

    Το σύνολο της ακίνητης περιουσίας που ανήκει στον ΟΣΕ, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων της σιδηροδρομικής υποδομής, περιέρχεται αυτοδικαίως κατά κυριότητα στο Δημόσιο. Το ελληνικό δημόσιο αναλαμβάνει όλα τα χρέη του ΟΣΕ και της ΕΔΙΣΥ, ενώ............... παράλληλα διαγράφονται και όλα τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ και τον ΕΔΙΣΥ. Τα χρέη αυτά ανέρχονται σε περίπου 10,7 δις ευρώ.

    Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, η διοίκηση κάθε εταιρίας συντάσσει κατάλογο με το πλεονάζον τακτικό προσωπ.ικό. Το Σ/Ν αναφέρει ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν 1.600 από τον ΟΣΕ, μετά και τη συγχώνευση με την ΕΔΙΣΥ και 751 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το πλεονάζον προσωπικό μεταφέρεται σε κενή οργανική θέση προτίμησης του ενδιαφερόμενου σε φορέα υποδοχής.

    Με την έναρξη ισχύος του νόμου καταργούνται οι συλλογικές ρυθμίσεις που ισχύουν στην εταιρία.
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny