Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ VODAFONE

Γράφει ο Νικ. Κ.

Πριν 2 μήνες περίπου αγόρασα από επιδότηση 1 κινητό μάρκας NOKIA 6700 SLIDE. Από την 1 ημέρα που το χρησιμοποίησα, διαπίστωσα ότι η μπαταρία του αντέχει το πολύ 1, 2 ημέρες. Το πήγα στη Vodafone για επισκευή και αφού πέρασαν 3 εβδομάδες, με ειδοποίησαν να το παραλάβω (δεν ξέρω αν το έφτιαξαν). Όταν πήγα σπίτι και προσπάθησα να το ανοίξω διαπίστωσα ότι ένα μέρος της οθόνης ήταν μαύρο (καμένα pixel); Το ξαναέστειλα στη NOKIA και επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone ζητώντας άμεση αλλαγή συσκευής. Από την ημέρα που χρησιμοποίησα την επιδότηση έχουν περάσει 2 (δύο) μήνες και συσκευή δεν έχω. Όταν αργήσουμε να πληρώσουμε το λογαριασμό, έστω και μια μέρα μας κόβουν τη σύνδεση. Εγώ τώρα τι πρέπει να κάνω;
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny