Ρε παιδιά, αυτή η νέα καμπάνια της Γκερέκου για τον ΕΟΤ μου θυμίζει την καμπάνια της Εμπορικής. «Καλημέρα» δεν λέει και η Εμπορική; E, η υφυπουργός μας το μετέτρεψε σε “Kalimera” και ιδού η νέα καμπάνια της Ελλάδας για τον τουρισμό. Ευτυχώς, δηλαδή, που έχουμε και κάποιες σοβαρές πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα και μας δίνουν καμιά ιδέα για το πώς να πουλάμε το προϊόν μας...
Μάριος
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.