Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Ο εθνικός εργολάβος επεκτείνει την Αττική Οδό.



Ο κ. Σουφλιάς προσέλαβε συμβούλους για το σχεδιασμό των επεκτάσεων της Αττικής Οδού. Βάφτισε το έργο περιβαλλοντικά φιλικό και συμπεριέλαβε στο σχεδιασμό την κατασκευή νέων τούνελ, κόμβων και οδεύσεων ενώ θα μπορούσε το εργο να σχεδιαστεί με κριτήριο τη λειτουργικότητα και το κοινωνικο συμφέρον.
Ειδικοτερα κατά το σχεδιασμό φρόντισε:
να είναι πολύ ακριβή η κατασκευή για να ελέγξει τον ανταγωνισμό να διατηρήσει πολύ υψηλό το επίπεδο της τιμής των διοδίων για να μην πληγεί το υφιστάμενο ληστρικό καθεστώς εσόδων - διοδίων που διέπει την Αττική Οδό
να είναι το νέο έργο απόλυτα εξαρτημένο από την υφιστάμενη Αττική Οδό
να καθυστερήσει το έργο προκειμένου να μπορεί να συνεχιστει η αισχροκερδια

Ποια είναι η ευθύνη του κ. Σουφλιά και του εθνικού εργολάβου σ' αυτή τη μεθόδευση?
Ποια είναι η θέση της νέας ηγεσίας του κ. Ρέππα και του τεχνογνώστη κ. Λαμπρόπουλου?
Αξίζει κάποιος να ασχοληθεί να διερευνησει τον τρόπο που ο εθνικός εργολάβος ασελγει στο δημόσιο και στους πολίτες δια μεσου της γνωστης ..........οδου!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny