
Η καταπληκτική Kate Beckinsale στο ρόλο μιας ρεπόρτερ που διαφυλάττει την πηγή της για ένα άρθρο στο οποίο αποκαλύπτει μια πράκτορα της CIA (Vera Farmiga) με οποιοδήποτε κόστος.
Μαζί της ο Matt Dillon στο ρόλο του αντιπαθητικού εισαγγελέα (όσο σοβαρός χρειάζεται), ο Alan Alda ως δικηγόρος-φίρμα της Kate,η Angela Bassett ως εκδότρια της εφημερίδας και ο David Schwimmer (Τα Φιλαράκια) ως καθόλου υποστηρικτικός σύζυγος.
Κι αν σας θυμίζει κάτι το στόρι είναι γιατί πριν κάνα δυο χρόνια παρόμοια υπόθεση απασχόλησε τους Αμερικανούς, κάτι που ώθησε τη παραγωγή να διευκρινίσει από τη πρώτη σκηνή ότι καμιά ομοιότητα δεν υπάρχει με καταστάσεις και ονόματα. Δεν παίζουν μ’αυτα τα πράγματα!
Κι αν σας θυμίζει κάτι το στόρι είναι γιατί πριν κάνα δυο χρόνια παρόμοια υπόθεση απασχόλησε τους Αμερικανούς, κάτι που ώθησε τη παραγωγή να διευκρινίσει από τη πρώτη σκηνή ότι καμιά ομοιότητα δεν υπάρχει με καταστάσεις και ονόματα. Δεν παίζουν μ’αυτα τα πράγματα!
Πολύ καλή ταινία, χωρίς σεναριακές υπερβολές και με μια έξοχη Kate Beckinsale που αποδεικνύει ότι της αξίζουν καλύτεροι ρόλοι στη καριέρα της.
Κατακαθυστερημενο, καθώς βγήκε τον Απρίλιο στην Αμερική, αλλά κάλιο αργά... Μην τη χάσετε!
Η Κεητ (η κόρη Ουκρανών μεταναστών Vera Farmiga που παίζει και στο προηγούμενο) και ο Τζων (Peter Sarsgaard) έχουν δυο παιδιά και απέτυχαν να φέρουν στο κόσμο άλλο ένα. Αποφασίζουν λοιπόν να υιοθετήσουν και γι’αυτο πηγαίνουν στο ορφανοτροφείο να επιλεξουν.
Η 9χρονη Εσθερ (Isabelle Fuhrman) που ζωγραφίζει και τραγουδάει, γοητεύει εύκολα τους δυο γονείς και την παίρνουν σπίτι. Γρήγορα καταλαβαίνουμε όμως ότι πίσω από το αγγελικό προσωπάκι κρύβεται ένα διαβολικό πλάσμα που έχει βαλθεί να ξεκληρίσει τη νέα της οικογένεια.
Το σενάριο του David Johnson φρόντισε να προσθέσει και λίγα δράματα στο στόρι, καθώς όλοι έχουν κι από ένα ψεγάδι. Η γυναίκα είναι πρώην αλκοολική και έφτασε σε επικίνδυνο σημείο, ο σύζυγος είχε γκόμενα και ο ένας ο γιος είναι κουφός.
Η 9χρονη Εσθερ (Isabelle Fuhrman) που ζωγραφίζει και τραγουδάει, γοητεύει εύκολα τους δυο γονείς και την παίρνουν σπίτι. Γρήγορα καταλαβαίνουμε όμως ότι πίσω από το αγγελικό προσωπάκι κρύβεται ένα διαβολικό πλάσμα που έχει βαλθεί να ξεκληρίσει τη νέα της οικογένεια.
Το σενάριο του David Johnson φρόντισε να προσθέσει και λίγα δράματα στο στόρι, καθώς όλοι έχουν κι από ένα ψεγάδι. Η γυναίκα είναι πρώην αλκοολική και έφτασε σε επικίνδυνο σημείο, ο σύζυγος είχε γκόμενα και ο ένας ο γιος είναι κουφός.
Ένα αμφιλεγόμενο θρίλερ με το διαβολικό παιδί στα χνάρια της Προφητείας με ανατρεπτικό τέλος και διχασμένες κριτικές.
Σε 17 αιθουσες.
Παίζονται επίσης:
Σε 15 αίθουσες (θέλω πολύ να δω τα multiplex να κατακλύζονται από εφήβους για να δουν ...την Κοκο!)
Μια Μέρα Του Καλοκαιριού (Still Walking) του Χιροκαζου Κορε-Εντα, Ιαπωνική κοινωνική ταινία όπου μια οικογένεια πενθεί κάθε χρόνο. Σε 1 αίθουσα.
Kabei:Η Μητέρα μας της Γιοζι Γιαμαντα, επίσης Ιαπωνικό κοινωνικό δράμα (!!) σε 1 αίθουσα.
Summer Book, ενός Τούρκου. Δε με ενδιαφέρει τούρκικη ταινία.