Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Συγκίνηση για το θάνατο του σμήναρχου

Διήμερο πένθος κηρύχθηκε στην Αεροπορία, στη μνήμη του 55χρονου χείριστη του Πετζετέλ, Στέργιου Κωτούλα, που κατέπεσε το μεσημέρι της Πέμπτης στην Κεφαλονιά, στον Κατελειό Αργοστολίου, κατά τη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς.

Η κηδεία του θα γίνει την Παρασκευή το απόγευμα, στις 17:45, από το νεκροταφείο Παπάγου.

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων της Πολεμικής Αεροπορίας, το αριστερό πτερύγιο του Πετζετέλ προσέκρουσε σε καλώδια της ΔΕΗ.

Ο άτυχος χειριστής πετούσε σε χαμηλό ύψος προκειμένου να επιτύχει στοχευμένες ρίψεις.

Αυτόπτες μάρτυρες μάλιστα δηλώνουν ότι ο πιλότος έδωσε μάχη μέχρι την τελευταία στιγμή προκειμένου το αεροσκάφος να μη συντριβεί πάνω σε κτίρια.

Ελλείψει συστήματος εκτίναξης ο πιλότος, πατέρας δύο παιδιών, ανασύρεται νεκρός.

Την οδύνη της για το θάνατο του .........
.σμηνάρχου, εξέφρασε η Πολιτειακή και Πολιτική ηγεσία της χώρας.

Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, εξέφρασε την οδύνη του, λέγοντας πως ένας νέος άνθρωπος που έδινε μάχη με τη φωτιά έπεσε στην πρώτη γραμμή του καθήκοντος.

"Τη συντριβή του για την απώλεια του πιλότου την ώρα που με αυταπάρνηση εκτελούσε το δύσκολο καθήκον του» εξέφρασε ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής.

Γερασμένα αεροσκάφη

Σύμφωνα με έκθεση ειδικών της πολεμικής αεροπορίας, την οποία αποκαλύπτει ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, τα περισσότερα πυροσβεστικά αεροσκάφη που διαθέτει η Ελλάδα είναι δαπανηρά, παλαιά και με προβλήματα στη συντήρηση τους.

Στην έκθεση, που παραμένει εδώ και ενάμιση χρόνο
στα συρτάρια των υπεύθυνων, επισημαίνεται μεταξύ άλλων ότι υπάρχουν προβλήματα στην υποστήριξη των κινητήρων των καναντέρ 215, τα οποία προμηθεύτηκε η χώρα μας απο το 1973 έως το 1997.

Αιτία το γεγονός ότι εχει κλείσει η γραμμή παραγωγής των συγκεκριμένων κινητήρων με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η εύρεση ανταλλακτικών.

Επίσης, προτείνεται η αντικατάστασή τους καθώς η κάθε υδροληψία στοιχίζει 2.000 ευρώ περισσότερο από ότι στο σύγχρονο τύπο αεροσκάφους.

Όπως εκτιμάται στην έκθεση, το όφελος σε βάθος δεκαετίας απο την αντικατάσταση των καναντέρ 215 μπορεί να φθάσει στα 60.000.000 ευρώ.
ΠΗΓΗ
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny