Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

ΤΥΧΑΙΟ ΕΙΝΑΙ?


Οι συμβολισμοί δεν είναι τυχαίοι. Το λέει και η λέξη από μόνη της. Ο σοβαρός – κατά τα άλλα καθηγητής Μπαμπινιώτης – δεν το σκέφτηκε ότι με το που ξεκινάει το Τριώδιο και το Καρναβάλι της Πάτρας – τυχαίο είναι που και ο κ. ΥΠΕΠΘ από κει κατάγεται?... – ξεκινάει ο Διάλογος για την Παιδεία?.

Δηλαδή ο κ. Μπαμπινιώτης δεν έχει ακούσει ότι το Παιδαγωγικό Τμήμα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης έχει κλείσει λόγω έλλειψης κονδυλίων?... Δεν έμαθε ότι πριν λίγους μήνες το ίδιο έγινε και με τα Τ.Ε.Ι.?. Ξέχασε ότι επί κ. Μ. Γιαννάκου μαζί με άλλους ακαδημαϊκούς έκλειναν τα Πανεπιστήμια γιατί δεν είχαν χρηματοδότηση?.

Αφού τα πράγματα έχουν χειροτερέψει από τότε, ΠΩΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ του Οργάνου που υποτίθεται ότι κάνει το Διάλογο για την κατάργηση των Πανελλαδικών εξετάσεων?... Τον θεωρούμε υπεύθυνο ακαδημαϊκό για να κάνει τέτοια κίνηση. Αν οι γονείς των παιδιών, τα ίδια τα παιδιά, και οι υπόλοιποι βαρύτατα φορολογούμενοι πολίτες της χώρας, του υπέβαλαν τα παρακάτω ερωτήματα τι θα τους απαντούσε?.

1. Με ποια κονδύλια και με ποιες υποδομές θα υποστηρίξει την περί ου ο λόγος Μεταρρύθμιση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση?. Με το παρόν καθεστώς?.

2. Αν μας απαντήσει ότι θα τα βρει μέσω συγκεκριμένων πόρων, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ώστε πρώτα να επιλυθούν τα παρόντα – αλλά χρονίζοντα- προβλήματα και μετά να συνεχίσει απρόσκοπτα την Μεταρρύθμιση που έχει οραματιστεί (?...) ή του την «έχουν οραματίσει».

3. Υποτιθέσθω ότι μπαίνουν όλοι οι μαθητές χωρίς εξετάσεις, καμιά εκατοσταριά και βάλε κάθε χρόνο, πόσους καθηγητές χρειάζονται?. Με ποιο κόστος?. Υπάρχουν τόσοι?. Αν οι καθηγητές τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεν επαρκούν και υπάρχουν μέγιστα κενά εκεί, πώς θα αντιμετωπίσει το Ελληνικό Πανεπιστήμιο την συγκεκριμένη κατάσταση, με τον συγκεκριμένο αριθμό υποψηφίων, τις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες που έχουν, και δεδομένη την έλλειψη υποδομών που ήδη έχουν τα Ελληνικά πανεπιστήμια?.

4. Όταν δεν υπάρχει αξιολόγηση στα πανεπιστήμια με το που θα μπουν όλα αυτά τα παιδιά στα ανώτατα ιδρύματα, δεν σημαίνει αυτόματα μεγαλύτερη υποβάθμιση της ήδη ελλειμματικής ποιότητας των παρεχόμενων σπουδών;.

5. Ποιος βλέπει να είναι ο ρόλος των ιδιωτικών πανεπιστημίων στην προσπάθεια να αποσυμφορηθούν τα Δημόσια πανεπιστήμια από τον τεράστια πληθυσμό που θα τα κατακλύσει;. Πόσο ανταγωνιστικά θα είναι συγκριτικά με βάση εκτός του επιπέδου σπουδών, τις υποδομές και την ευελιξία προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα;.

6. Έχει σκεφτεί ο κ. Μπαμπινιώτης ότι ενδεχόμενα να «εξεδιώκοντο» οι καλοί φοιτητές προς τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, τα πανεπιστήμια του εξωτερικού, και να έμεναν στα Δημόσια πανεπιστήμια τα παιδιά των μη προνομιούχων?. Τα παιδιά των πτωχών και νεόπτωχων Ελλήνων και ότι όλο αυτό το σκηνικό που έχει στηθεί, και στο οποίο μετέχει και ο ίδιος, έχει γίνει για να ρίξουν στάχτη στα μάτια του πτωχού λαού κατά το γνωστό «φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο» και ότι όλο αυτό γίνεται για να αργούν να βγουν τα πτωχά παιδιά στην ανεργία και να παραμένουν στο υποβαθμισμένο Ελληνικό πανεπιστήμιο?. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΑΥΤΟ, κ. Μπαμπινιώτη?.

Δεν θα μας ενοχλούσε να είχαμε την απάντηση του κυρίου καθηγητή την οποία ευχαρίστως θα φιλοξενούσαμε. Εξακολουθούμε να τον θεωρούμε σοβαρό επιστήμονα.

ΙΔΕΟΓΡΑΜΜΑ
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny